پیکر حاج قباد جعفرزاده پدر شهیدان محسن و مسعود جعفرزاده با حضور مسئولان محلی و مردم قدرشناس شهرستان گتوند تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران  گتوند گفت: حاج قباد جعفرزاده پدر بزرگوار 2 شهید استان خوزستان عصر پنجشنبه در سن 87 سالگی بر اثر کهولت سن دارفانی را وداع گفت و عصر جمعه از مسجد حضرت رسول اکرم(ص)  بر روی دستان مردم شهید پرور این شهرستان  تشییع و سپس در گلزار شهدای گتوند به خاک سپرده شد.

احمد رضا احمدی افزود:  وی با تقدیم دوفرزند خود به انقلاب اسلامی، نشان داد که مردم ایران از بهترین سرمایه های خود برای حفظ نظام می گذرند و این مسئله  سبب برکت نظام اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: حضور مردم گتوند در تشییع پیکر پدر شهیدان جعفرزاده نشان داد که مردم منطقه هیچگاه شهدای انقلاب ودفاع مقدس را فراموش نکرده و همواره به یاد پدران و مادران شهدا هستند.

شهید محسن جعفر زاده در سن 18 سالگی در تاریخ دهم اردیبهشت سال 61 در عملیات بیت المقدس وشهید مسعود جعفرزاده 19ساله در 25دی ماه سال 65 درعملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه (آزاد سازی خرمشهر) به شهادت رسیدند.

مردم شهرستان 74 هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان 500 جانباز و 70 آزاده تقدیم انقلاب کرده اند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.