اهواز؛

دزفولی ها نگران میوه شب عید نباشند

معاون عمران فرمانداری دزفول از تامین 2 هزار و ۵۰۰ تن پرتقال تامسون و سیب درختی تولیدی این شهرستان برای شب عید شهروندان دزفولی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین پور رکنی گفت: در جلسه ای که برای تنظیم، کنترل و توزیع میوه دولتی شب عید با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد، مقرر شد تا 2 هزار تن پرتقال تامسون و ۵۰۰ تن سیب درختی برای ایام عید شهروندان دزفولی تامین گردد.

وی تصریح کرد: همچنین تصمیم گرفتیم تا کیسه های این میوه های دولتی برخلاف نوروز ۹۴ که ۱۲ کیلوگرم وزن داشتند، در نوروز ۹۵ به 5 تا 7 کیلو کاهش یابد تا هر خانواده ای توان مالی برای خرید این میوه ها را داشته باشد.

پوررکنی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۰۰ تن پرتقال تامسون برای شب عید در یکی از سردخانه های شهرستان ذخیره سازی شده است، اظهار داشت: این پرتقال ها در شرکت های کشاورزی شهید رجایی و شهید بهشتی دزفول تولید شده اند و امیدواریم نهایتا تا ۲۵ اسفند ماه، چند تن باقیمانده از میزان مورد نیاز پرتقال شب عید نیز تکمیل شود.

معاون عمرانی فرمانداری دزفول زمان توزیع این میوه ها را در بازار دزفول ۲۸ اسفند اعلام کرد و افزود: برای توزیع این میوه ها مکان های بیش تری نسبت به سال گذشته تعیین خواهد شد، ضمن اینکه در شهرهای اقماری دزفول از جمله صفی آباد، میانرود، سیاه منصور، شمس آباد، چغامیش و سالند نیز این میوه ها توزیع می شوند تا نیازی به حضور مردم این شهرها برای تهیه میوه های دولتی شب عید در دزفول نباشد.

وی بیان کرد: مرکز بهداشت و تعزیرات شهرستان نیز از یکم تا ۱۵ فروردین ۹۵ در قالب 2 تیم نیروهای خود را برای بازرسی و نظارت درست، به صورت شبانه روزی به این مراکز فروش میوه شب عید اعزام می کنند تا مردم در صورت داشتن اعتراض بتوانند مطالبات خود را پیگیری نمایند.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.