تیم تیراندازی باکمان بافق در مسابقه قهرمانی استان یزد مقام برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان یزد گفت: مسابقه قهرمانی تیراندازی با کمان استان با مسافت 30 متر، به میزبانی شهرستان بافق در سه رده سنی نونهالان ، نوجوانان و بزرگسالان در دو گروه بانوان و آقایان و در دو بخش ریکرو و کامپوند برگزار شد.
محسن پورسلمان افزود: در مجموع این مسابقه، تیم تیراندازی باکمان بافق مقام اول و تیم های میبد و یزد به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
وی به برگزاری مسابقه تیراندازی باکمان در بخش نونهالان برای نخستین بار در استان اشاره و بیان کرد: در این بخش مریم السادات مطلبی از میبد در گروه بانوان و علیرضا شاکر از میبد در گروه آقایان مقام اول را کسب کردند.
رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان یزد افزود: دربخش رویکرو بزرگسالان محمدحسین میرشفیعی از یزد در گروه آقایان و سمانه رمضانپور از بافق در گروه بانوان ، در بخش رویکرو نوجوانان حسین اردکانی از میبد در گروه آقایان و مبینا فلاح از بافق و در بخش کامپوند بزرگسالان سیدمحمد جلیلی از یزد مقام های نخست این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور در اردیبهشت ماه سال آینده، گفت: این مسابقه استانی با هدف آمادگی تیم های استان جهت شرکت در مسابقات کشوری برگزار شد.انتهای پیام/ص
برچسب ها: یزد ، مسابقات ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.