در پی درگذشت عالم ربانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالحسین آیت اللهی آیت الله صافی گلپایگانی پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در  پیام آیت الله صافی گلپایگانی آمده است: در گذشت عالم بزرگوار و خدمتگزار آستان مقدس حضرات ائمه معصومین علیهم السلام، مرحوم حجه‌الاسلام و المسلمین سید عبدالحسین آیت اللهی رضوان الله علیه موجب تأثر و تأسف شد.
آن فقید سعید عمر شریف خود را در خدمت به اعتلای کلمه الله و ترویج و نشر معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام، با زندگی زاهدانه، اخلاص و تقوای الهی گذراند.  
اینجانب فقدان این عالم جلیل القدر و مردمی را به پیشگاه مقدس حضرت ولی الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء، روحانیون محترم، مردم مؤمن و ولایی استان فارس خصوصاً شهرستان جهرم و بازماندگان مکرم تسلیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال علوّ‌ درجات و برای دوستداران و ارادتمندان و بیت جلیل القدر آیت اللهی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
ابن عالم ربانی هفته گذشته به دلیل شدت بیماری قلبی و تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مطهری جهرم بستری‌ شده بود که دو روز پیش به ملکوت اعلی پیوست.
پیکر آن مرحوم امروز صبح با حضور مسئولان محلی و استانی در جهرم تشییع و به خاک سپرده شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحسین آیت اللهی فرزند آیت‌الله سید علی‌اکبر آیت‌اللهی (آقا علی) و فرزندزاده مجاهد نستوه آیت‌الله سید عبدالحسین نجفی لاری از رهبران مشروطه در جنوب کشور بود که سالیان بسیار در راستای خدمت به‌ نظام و هدایت و روشنگری مردم تلاش کرد.
این عالم بزرگوار در محضر اساتیدی همچون امام خمینی(ره)، امام موسی صدر، آیت‌الله محقق داماد، آیت‌الله مشکینی به کسب علوم و فرایض دینی پرداخت و مبارزات مجاهدانه علیه رژیم شاه و پرداختن به امور عام‌المنفعه از خدمات شایان آیت‌الله آیت‎اللهی است.
آن مرحوم در سال 1310 شمسی در شهر جهرم متولد و در بیت علم و تقوا زیر نظر پدر بزرگوارش آیت‌الله سید علی‌اکبر آیت‌الهی پرورش یافت.
آن عالم جلیل القدر سال‌ها منشأ خدمات ارزنده دینی و اجتماعی در جهرم و استان فارس بود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار