فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد استان فارس از توقیف 33 دستگاه موتور سیکلت متخلف در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حسین ارجمند مزیدی گفت: با هدف برخورد با موتورسواران متخلف، یگان های تابعه با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح های پیشگیرانه با هدف ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان پرداختند.
وی با اشاره به نتیجه اجرای این طرح گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی و ماموران انتظامی شهرستان با هدف اجرای قانون طرح شناسایی و توقیف موتور سواران متخلف، برخورد با راکبان متخلف را اجرا كردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد اضافه كرد: ماموران ضمن استقرار در میادین اصلی شهر و پوشش دادن مناطق حاشیه ای، موفق به شناسایی و توقیف 33 دستگاه موتور سیکلت متخلف و انتقال آنها به پارکینگ شدند.
سرهنگ ارجمند با اشاره به این که آموزش همگانی و ارتقاء فرهنگ عمومی موجب كاهش تخلفات رانندگی می شود، گفت: اقدامات فرهنگی و اجتماعی برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط آحاد جامعه، بهترین‌ و موثرترین راه در این حوزه است.
وی تصریح كرد: رسانه ها و دستگاه ‌های دولتی دخیل در امر فرهنگ با ارائه آموزش های لازم می توانند در كاهش وقوع تصادفات و تخلفات رانندگی نقش بسزائی ایفا كنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.