خانه‌ هنرمندان ایران از 18 اسفند میزبان سه نمایشگاه تجسمی است.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی خانه‌ هنرمندان ایران؛ نمایشگاهی از آثار نقاشی سایه پارسایی در نگارخانه میرمیران، نمایشگاه عکس محمدصادق دهقانی با عنوان «ماجرای نبودنت» در نگارخانه زمستان و آثار طراحی پارچه هنگامه اسدی و نوید سلطانی با عنوان «آنا» در نگارخانه نامی سه‌شنبه 18 اسفند در خانه‌ هنرمندان ایران افتتاح می‌شوند.

نقاشی‌های «سایه پارسایی»

نمایشگاهی از آثار نقاشی سایه پارسایی، سه‌شنبه 18 اسفند ساعت 17، در نگارخانه استاد «میرمیران» خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهد شد.

در این نمایشگاه حدود 60 اثر با تکنیک‌های مختلفی مانند مداد رنگی، گواش، پاستل، ماژیک و ... از این هنرمند نوجوان به نمایش گذاشته می‌شود.

سایه پارسایی متولد سال 1381 و در مقطع هفتم هنرستان موسیقی مشغول به تحصیل است. او در زمینه‌های نقاشی، داستان‌نویسی و موسیقی فعالیت می‌کند.

از فعالیت‌های هنری پارسایی می‌توان به شرکت در نمایشگاه گروهی در سال 1389 در خانه هنرمندان، کسب رتبه نخست در برنامه نقاشی، نقاشی شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی و شرکت در گروه باشگاه آفتاب برای جشنواره فراتر از مرزها و... اشاره کرد.

این نمایشگاه تا 26 اسفند ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از آثار، همه‌روزه از ساعت 13 تا 20 به نگارخانه استاد میرمیران خانه‌ی هنرمندان ایران مراجعه فرمایند.
 
«ماجرای نبودنت»؛ نمایشگاه عکس محمدصادق دهقانی

نمایشگاه عکس محمدصادق دهقانی با عنوان «ماجرای نبودنت» نیز سه شنبه 18 آذر ساعت 17 در نگارخانه «زمستان» افتتاح می شود.

در نمایشگاه «ماجرای نبودنت» 10 اثر از محمدصادق دهقانی با ترکیبی از عکس و صدا، در معرض دید عموم گذاشته می‌شود. دهقانی متولد سال 1368 و دانش‌آموخته ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای تهران است. او که در رشته فیلمسازی نیز فعال است، سابقه کارگردانی بیش از 20 اثر و تهیه 13 فیلم مستند و حضور در ده‌ها جشنواره و کسب بیش از 30 جایزه را در کارنامه هنری خود دارد.

دهقانی، تاکنون سه نمایشگاه انفرادی هنرهای ترکیبی نیز برگزار کرده است.
 

نمایشگاه «آنا»

در این روز همچنین، نمایشگاه «آنا» ساعت 17 در نگارخانه استاد «نامی» افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه 10 اثر از طراحی‌های پارچه هنگامه اسدی و نوید سلطانی با تکنیک عکس و تکرار، به نمایش در می‌آید. هنگامه اسدی متولد سال 1363 و کارشناسی ارشد طراحی لباس از دانشگاه ناتینگهام و نوید سلطانی دانش‌آموخته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه ناتینگهام هستند. این هنرمندان سابقه طراحی پارچه و لباس را در کارنامه کاری خود دارند.

گفتنی است، این نمایشگاه‌ها تا 26 اسفند ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از آثار، همه‌روزه از ساعت 13 تا 20 به نشانی خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار