توجه یک هنرمند به زیبایی‌های بر باد رفته زندگی شهری موجب برگزاری یک نمایشگاه شده است.

یادآوری زیبایی‌هایی که در خلال زندگی شهری از بین رفته و گم شده، بهانه‌ای برای خلق آثاری توسط یک هنرمند شده است.

عادل حسینی‌نیک هنرمند مجموعه‌ای است که در حال حاضر نمایشگاهی را با این موضوع در نگارخانه شیرین دو بر پا کرده. وی در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نمایشگاه گفت: در این مجموعه که با عنوان «رجعت» به نمایش گذاشته شده، آثاری در قالب رئال و با زمینه‌ای که کارها را شبیه آبستره کرده است وجود دارد.

وی افزود: این زمینه به گونه‌ای نشان‌دهنده آینده مبهمی است که در اثر بی‌توجهی‌ها به فضاها و گونه‌هایی که اطرافمان هست، در انتظار ماست و موضوع کلی کارها نیز روایت نادیده گرفتن زیبایی‌های دور و اطرافمان است. 

وی ادامه داد: من تقریبا در کارها دغدغه‌ام مشکلات شهری است. مسائلی چون تبدیل زیبایی‌های طبیعی به زیبایی‌های ماشینی و مصنوعی. عنوان «رجعت» نیز به همین جهت انتخاب شده و در واقع به برگشت به زندگی در گذشته‌ها و زمانی که آرامش و زیبایی‌ها ناب بودند و هنوز ساختمان‌ها جای آنها را نگرفته بودند، اشاره دارد.

حسینی‌نیک در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه همانطور که گفتم دیدنی‌های دور و اطرافمان در این روزها فرق کرده و امیدوارم تا این کارها موجب شوند که بعد از این، بهتر و صحیح‌تر به چنین مواردی فکر کنیم و قدر آنها را بیشتر بدانیم.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه که تا 19 اسفند برقرار است 9 اثر از این هنرمند به نمایش گذاشته شده‌اند که برای بازدید از آن می‌توانید تا تاریخ مذکور به نگارخانه شیرین دو مراجعه کنید.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار