معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،استان گفت: اردیبهشت ماه سال 95 بیابان لوت کرمان شاهد بزرگ ترین ماجراجویی بین المللی در بیابان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جهانشاهی با اعلام این خبر افزود: شبکه فرانس تو فرانسه که در تهیه گزارش هایی از کرمان فعال بوده است و نیز وب سایت ها و نشست های خبری در این حوزه تبلیغات خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: قرار است در اردیبهشت ماه 95این برنامه بسیار مهیج در کویر لوت کرمان وبا حضور گردشگران کویری از کشورهای مختلف برگزار شود.

وی تاکید کرد: یک آژانس ایتالیایی، یک آژانس ملی و یک آژانس استانی که از از وارد کننده های گردشگر خارجی به ایران هستند در برگزاری این برنامه زیبا همکاری می کنند.

وی با اشاره به همکاری برندهای تبلیغاتی برای اسپانسری این جریان افزود: این برنامه در قالب پیمایش 260کیلومتری گردشگران کشورهای مختلف خواهد بود.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین و مردم نیز دربرگزاری این برنامه زیبا که کمک زیادی به معرفی بیابان لوت خواهد کرد همراهی داشته باشند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان کرمان تصریح کرد: به زودی خبرهای جدیدی درباره برگزاری این برنامه بزرگ بین المللی اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام /ح

برچسب ها: ماراتن ، بیابان ، لوت ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.