در روزهایی که درختان سبز شده و نشاط را به فضای اصفهان می آورند پرنده های مینا زیبایی اصفهان را دو چندان خواهند کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهدی بقایی اظهار کرد: شهر اصفهان از قدیم در زمینه زیباسازی بسیار مطرح بوده اما مدتی است که به هر دلیلی در این زمینه کم کار شده است

وی افزود: پس از تغییر مدیریت شهرداری اصفهان در ابتدای سال جاری و تأکید شهردار بر پیرایش و آراستن شهر جمع‌بندی ما این شد که فضای شهر نیاز به یک انقلاب در حوزه زیباسازی دارد.

وی اضافه کرد: از آنجا که شهرداری، مجموعه سازمان زیباسازی، شورای شهر و عموم مردم در موضوع زیباسازی شهر اجماع دارند شهروندان در سال آینده شاهد فعالیت‌های گسترده در زمینه زیباسازی شهر خواهند بود.

بقایی در زمینه بودجه سازمان زیباسازی عنوان کرد: بودجه زیباسازی شهر برای سال آینده رشد 100 درصدی نسبت به امسال را تجربه خواهد کرد که رشد خوبی است اما فکر می‌کنم برای کلان‌شهری مانند اصفهان کافی نیست.

وی با بیان اینکه بودجه زیباسازی در سال آینده 32 میلیارد تومان است، اضافه کرد: کارهای خوبی که تاکنون انجام شده با کمک مشارکت‌های مردمی بوده و امیدواریم با تداوم این مشارکت‌ها به مشکل مالی بر نخوریم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در زمینه ویژه برنامه برای روز درخت‌کاری گفت: برنامه‌های مربوط به روز درخت‌کاری را سازمان پارک‌ها همراه با کمیته شهری انجام خواهند داد و به دلیل هم‌زمان شدن هفته زیباسازی با روز درخت‌کاری تمرکز را بر روی پروژه‌های خودمان قرار دادیم.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه ایام نوروز عنوان کرد: پیش از پایان سال نصب پرنده‌های مینایی در تعداد بسیار زیاد در سطح شهر را خواهیم داشت؛ این پرنده‌ها از جنس پلاستیک، در اندازه واقعی و با نقوش اسلامی به استقبال مسافران نوروزی خواهند رفت .



انتهای پیام/ب

برچسب ها: کوچ پرنده ، مینا ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار