مدیرعامل شرکت آبفای کاشان از کسب رتبه دوم این شرکت در شاخصهای اختصاصی هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،محمدرضا اسدی در گفتگو با خبرنگاران گفت:شرکت آبفای کاشان در هیجدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان موفق شد رتبه دوم فرایند ارزیابی در شاخصهای اختصاصی در گروه شرکتهای دولتی ، بانکها و بیمه ها را به خود اختصاص دهد.

وی با تقدیر از همت و تلاش تمامی همکاران در شرکت آبفای کاشان برای کسب این موفقیت افزود: میزان جمعیت تحت پوشش شبکه آب، مطلوبیت و پایش کیفی منابع و شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد، نمونه ای از شاخص های اختصاصی بوده که شرکت آبفای کاشان با تمهیدات اندیشیده شده توانست در این زمینه توفیقات خوبی را به‌دست‌آورد.

به‌گفته‌وی، ۳۷۰ برگزيده خدمت و دستگاه هاي اجرايي برتر در هجدهمين جشنواره شهيد رجايي در استان با حضور استاندار از جمله علی دلخواه به عنوان مدیر نمونه، محمود ثابتی نیا به عنوان کارشناس نمونه و حسین طاهری زاده به عنوان کارمند نمونه شرکت آبفای کاشان در سال1393 با اهدای لوح تقدیر و هدایا تقدیر شدند.

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان، تصریح کرد: شرکت آبفای کاشان در سال 1392 نیز در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی رتبه سوم و در شاخص های عمومی رتبه اول استان را به خود اختصاص داده بود.

اسدی اظهارداشت: برگزاری جشنواره شهید رجایی با فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی فرصت مغتنمی در تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف عملکرد اجرایی و استفاده از ظرفیت هایی که در اختیار این دستگاهها است تا علاوه بر بهبود فضای کسب، ارتقای عملکرد موثر و سازنده افزایش رضایت ارباب رجوع را نیز تامین کنند.

شایان ذکر است هیجدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استانداري،مديران كل دستگاه هاي اجرايي و كارشناسان و كاركنان برتر استان اصفهان برگزار شد. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.