آیت‌الله شاهچراغی در دیدار با منتخبان استان سمنان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی: بخشی‌نگری و عملکرد محلی نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه، به وحدت موجود صدمه می‌زند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به لزوم حفظ انسجام و اتحاد در میان نمایندگان منتخب مردم این استان در مجلس شورای اسلامی افزایش همکاری آنان را خواستار شد.
 آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با منتخبان استان سمنان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخشی‌نگری و عملکرد محلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه، به وحدت موجود صدمه می‌زند.
وی با اشاره به اینکه وحدت موجود در استان سمنان یکی از مهم‌ترین امتیازات این استان است که نباید نادیده گرفته شود بیان کرد: امروز، این وحدت و همدلی است که موجبات پیشرفت و توسعه استان سمنان را فراهم می‌سازد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان وحدت را رمز پیروزی هر ملت و مردمی در هر منطقه دانست و با اشاره به لزوم ایجاد وحدت میان نمایندگان مردم تصریح کرد: نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس باید پاسدار اتحاد موجود در این استان باشند.
آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه عملکرد محلی و منطقه‌ای نمایندگان سبب عدم دستیابی موفقیت برای مجموعه استان سمنان خواهد شد خاطرنشان گرد: نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی باید بدانند که دست خداوند با جماعت همراه است.
وی با اشاره به اینکه نمایندگان استان سمنان باید در سطوح استانی همکاری داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم که توسعه هر شهر در استان سمنان، سبب ایجاد امتیاز برای مجموعه استان خواهد شد.
امام جمعه سمنان با اشاره به لزوم عملکرد مناسب دفاتر نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی برای مراجعات مردمی، بر ضرورت انتخاب افراد خوش سابقه و خوشنام در این دفاتر به‌منظور ارتباط بهتر مردم با آنان تأکید و تصریح کرد: نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی باید از انتخاب افراد بدنام برای مسئولیت دفتر خود در حوزه انتخابیه بپرهیزند و اکیداً از اطرافیان منحرف دوری کنند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار