مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: دومین کارگاه تاکسیدرمی غیر مجاز با نگهداری 450گونه تاکسیدرمی در مشهد مسدود شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید صالحی افزود : بر اساس گزارش موثق مردمی مبنی بر نگه داری و وجود یک کارگاه تاکسیدرمی غیر مجاز در یک منزل مسکونی در مشهد ، بلافاصله با همراهی مأموران یگان حفاظت خراسان رضوی به محل مراجعه و موفق به شناسایی و دستگیری متخلفان این پرونده شدیم.

صالحی با اشاره به همراهی فرمانده یگان حفاظت استان و روسای ادارات حراست، افزود: در این ماموریت دومین کارگاه تاکسیدرمی غیر مجاز طی چند روز تحقیقات، شناسایی و مسدود شد.

وی ادامه داد: در منزل این متخلف با ۴۵۰ گونه تاکسیدرمی شده و تعداد زیادی لاشه جانوران وحشی که در فریزر نگه داری می شد، مواجه شدیم.

صالحی افزود: همچنین سه قبضه اسلحه بادی و مهمات مربوطه نیز از این منزل کشف شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی درخصوص وحوش مکشوفه به اجزا و هدمانت ۵ راس قوچ و آهو و پازن ،۳قلاده روباه و لاشه 10 عدد سنجاب اشاره کرد و گفت:۳قطعه هوبره،۲۰قطعه قرقاول،۴۰عدد زنبور خوار،انواع پرندگان آبزی ,کنارآبزی و خشکی زی همچون خوتکا،انواع مرغابی ،انواع طوطی ،حواصیل، دلیجه، پیغو، مینا، چکاوک، کبوتر، کبک، بلدرچین و.... نیز که از هر نوع چندین عدد وجود داشت توقیف و ضبط شد.

وی ضمن اشاره به انتقال متخلف به بازداشتگاه گفت: پرونده تخلف مفتوح و عملیات شناسایی و دستگیری همدستان احتمالی درحال انجام است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.