لیگ دسته اول فوتسال ایران روز دوشنبه با برگزاری هشت دیدار به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته چهاردهم و پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال ایران روز دوشنبه برگزار می شود و تکلیف سه تیم صعود کننده به در بعدی مسابقات مشخص می شود.صعود ارژن شیراز هم پیش از این به دسته اول قطعی شده بود.
اما رقابتهای این فصل لیگ دسته اول با جذابیت و حساسیت خاصی پیگیری شده است. حساسیتی که به این مسابقات تا روز پایانی گرما بخشیده می تواند در کنار تمام مواهب، مشکلاتی هم به بار اورد. نزدیکی امتیازات تیم های مدعی تکلیف تیم های مختلف را به دیدارهای همزمان کشانده و تنها شرافت تیم هایی که صاحب منفعت نیستند می تواند نجات بخش فوتسال و یاری دهنده تیم های شایسته برای صعود باشد. البته فوتسالیها پیش از این ثابت کرده اند در چنین امتحاناتی سربلند و برنده خواهند بود.
در گروه الف، سه تیم سن ایچ ساوه، پاس تهران و اتلیه طهران قم با 21 امتیاز مدعیان صعود هستند. تیم ارژنی که صعودش را پیش تر قطعی کرده در هفته پایانی با پاس قوامین در تهران بازی می کند. پاسی ها در این هفته باید یا امیدوار به ناکامی سن ایچ باشند یا با اختلاف گلی تیم صدرنشین ارژن را شکست دهند که اختلاف شش گله شان با سن ایچ جبران شود. تیم سن ایچ ساوه در این هفته باید در خانه تیم شهرداری کاشان مقابل این تیم از پیش سقوط کرده قرار گیرد. سن ایچ با توجه به تفاضل گل مناسبش در با کسب پیروزی حداقلی هم می تواند تا حد زیادی به صعود نزدیک شود. مگر انکه تیم اتلیه با برتری با اختلاف 11 گل بیشتر از سن ایچ به پیروزی برسد یا پاس با اختلافی بیشتر از شش گله با سن ایچ ارژن را شکست دهد.
قطعا حضور قدرتمندانه تیم سن ایچ صعود کرده، شهرداری کاشان سقوط کرده و شهروند نکا می تواند تیم شیسته را به دور بعدی برساند. انتظار میرود این تیم های با شرافت با تمام قوا و انگیزه مقابل حریفانشان قرار گیرند در دیگر بازی بی تاثیر گروه هم تیم استقلال نوین ماهشهر میزبان مبل کریمی البرز است که در تعیین تیم های بالا و پایین جدول اثری ندارد.

در گروه ب این مسابقات رقابتها حساس تر است و احتمال لغزش از تیم های میانه جدولی بیشتر.
در این گروه دانشگاه ازاد شرایط مناسب تری دارد و با 28 امتیاز در صورت برد خانگی مقابا تیم انتهای جدولی کشاورز می تواند به دور بعدی مسابقات صعود کند. باریکه امید کشاورزی ها می تواند خیال دو تیم دیگر را حت کند. دانشگاه ازاد در صورت تساوی باید منتظر نتایج دیگر بازی های همزمان باشد و کار به تفاضل گل خواهد رسید. اما شکست برای این تیم مدعی کار را به مشل خواهد کشاند.
دو بازی حساس دیگر در این گروه نیازمند نظارت ویژه و حساسیت خواهدبود. در شهریار تیم چماد اتیه حوان که در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته و در همین شهریار تیم شهرداری ساوه را مغلوب کرده میزبان زاگرس اهواز است. زاگرسی ها که از نظر امتیاز و تفاضل با شهرداری برابر هستند باید در این بازی با گلهای بیشتری نسبت به شهرداری پیروز شوند تا جواز حضور در جمع چهار تیم نهایی را کسب کنند. در دیدار همزمان در ساوه تیم شهرداری میزبان پاژ مشهد است. شهرداری هم مانند زاگرس چشم به نتیجه دیدار همزمان و اخلاقمداری تیم چکاد شهریار دوخته تا به دور بعدی راه یابد.
در تنها دیدار اخر این گروه هم شاهد شیراز میهمان رسالت کرمان است. شاهدی ها در صورتی به لیگ دسته دوم سقوط می کنند که کشاورز در دانشگاه با نتیجه پرگل این تیم صدرنشین را شکست دهد.
امیدواریم در این گروه هم تیم های میانه جدولی با ارایه بازی با تمام قوا برنده واقعی لیگ باشند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار