با شکست زاگرس اهواز در خانه، تیم دانشگاه ازاد تهران به صدر جدول صعود کرد و شهرداری ساوه با غلبه برکشاورز به صعود امیدوار ماند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته حساس سیزدهم لیگ دسته اول فوتسال ایران تیم فوتسال دانشگاه ازاد تهران در رقابت پرهیجان و مهم بالای جدول در اهواز به مصاف تیم صدرنشین زاگرس رفت. زاگرسی ها که در بیشتر هفته های این فصل در مکان نخست قرار داشتند در این دیدار با یک تساوی می توانستند کار خود را برای صعود اسان کنند اما دانشگاه ازاد تهران که در نیم فصل دوم و پس از تقویت تیم نتایج بسیار خوبی کسب کرده در این دیدار مصمم به پیروزی بود و موفق شد در همان نیمه اول با برتری پرگل و قاطع 4-1 خیال خود را از سه امتیاز بازی آسوده کند. اهوازی ها از یک سو نمی خواستند دل به برتری تفاضل گل خود نسبت به شهرداری ساوه ببندند و شکست خانگی را برنمی تابیدند و از طرف دیگر نگران بودند با حمله همه جانبه گلهای بعدی را هم پذیرفته و برتری خود نسبت به ساوه را هم از دست بدهند. اما دانشگاه ازاد با خیال راحت در نیمه دوم به فکر حفظ برتری بود تا با اختلاف امتیاز برای اولین بار به صدر جدول صعود کند. در این نیمه رقابت دو تیم نزدیک تر پیگیری شد و اهوازی ها ارام ارام به فکر جبران بودند اما در گلزنی ناکام ماندند و دانشگاهی ها با استفاده از فرصت ها توانستند باز هم گلزنی کنند تا با برتری قاطع 5-1 در بهترین زمان ممکن به صدر جدول راه یابند.
در دیگر دیدار دیدنی و تعیین کننده این هفته در قزوین تیم مدعی شهرداری ساوه مقابل تیم کشاورزی قرار می گرفت که در صورت کسب نکردن سه امتیاز بازی مجبور بود با لیگ دسته اول خداحافظی کند. در این دیدار شهرداری ها در نیمه اول با فاصله سی ثانیه دو بار دروازه میزبان را گشودند تا با برتری به رختکن بروند. اما تیم جوان کشاورز در اغاز نیمه دوم موفق شد اختلاف را کاهش دهد اما این گل ماندنی نبود و شاگردان خبیری خیلی زود به گل سوم دست یافتند تا بار دیگر بر بازی مسلط شوند و با ایجاد موقعیت های فراوان نتیجه بازی را به 6-1 برسانند. اما در ادامه قزوینی ها به فکر جبران افتاده و دو گل زدند تا بار شکست کمتر شود و این باری با برتری 6-3 شهرداری ساوه به اتمام رسیده و کشاورز با لیگ دسته اول خداحافظی کند.


در سومین دیدار همزمان این گروه هم در شیراز تیم پایین جدولی شاهد که همچون کشاورز خطر سقوط را حس می کرد پذیرای تیم چکاد اتیه جوان شهریار بود. چکادی ها در این بازی مانند اکثر دیدارهای دور برگشت خوب ظاهر شدند.

دیدار چهارم از هفته سیزدهم نیز همانطور که پیش تر اعلام شده بود به دلیل انصراف رسالتی ها سه بر صفر به سود تیم پاژ مشهد اعلام شد.
با نتایج کسب شده و با توجه به شکست همزمان پایین جدولی ها و فاصله تفاضل گل کشاورز و شاهد، می توان این تیم قزوینی را اخرین تیم مسابقات نامید که سقوطش یک هفته زودتر به دسته دوم قطعی شده است. مگر انکه قزوینی ها در هفته اینده محالی را ممکن کرده و دانشگاه ازاد مدعی را در تهران با تفاضل گل بیش از هشت گل شکست دهند. در بالای جدول هم دانشگاه ازاد به یک پیروزی با حداقل فاصله نیاز دارد تا تیم اول جدول باشد و کار دو تیم شهرداری و زاگرس اهواز به اما و اگرهای هفته پایانی کشیده می شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار