رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: براساس تصمیم‌های گرفته شده بلیط بازی‌های خانگی تیم فوتبال شهرداری اردبیل تا پایان لیگ جام آزادگان رایگان خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صمد نوتاش افزود: هیئت فوتبال استان برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری اردبیل بلیت بازی‌های خانگی این تیم را تا پایان فصل لیگ جام آزادگان رایگان اعلام کرد که امیدواریم با اجرای این طرح شاهد حضور تماشاگران زیادی برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری در ورزشگاه تختی اردبیل باشیم.

وی با اشاره به اینکه هواداران اردبیلی بزرگترین سرمایه برای استان اردبیل و تیم فوتبال شهرداری هستند، افزود: انتظار می‌رود با حضور تماشاگران اردبیلی در بازی‌های تیم فوتبال شهرداری این تیم از بحران فعلی خارج شده و خود را از قعر جدول بالا بکشد.

وی افزود: هیئت فوتبال استان اردبیل از آغاز لیگ فوتبال جام آزادگان حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از تیم فوتبال شهرداری اردبیل داشته است و امیدواریم با درخشش این تیم در بازی‌های آتی هواداران اردبیلی خوشحال شوند که نیاز است کادرفنی و مسئولان تیم فوتبال شهرداری اردبیل در این راستا برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، بلیط ، رایگان ، بازی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.