با برگزاری رقابتهای هفته چهاردهم ‍رونده گروه اول از مسابقات لیگ دسته اول با صعود تیم های ارژن شیراز و سن ایچ ساوه همراه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری سه دیدار همزمان و راهیابی سن ایچ ساوه به دور دوم پیگیری شد.

هفته پایانی رقابتهای گروه الف لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و تیم های سن ایچ ساوه و اتلیه طهران قم مقابل رقیبانشان به برتری رسیدند اما در پایان این تیم سن ایچ ساوه بود که با برد تیم انتهای جدولی کاشان به عنوان تیم دوم گروه راهی دور نهایی مسابقات شد.

در پیکارهای این هفته تیم ارژن شیراز که صدرنشینی اش را پیش از این قطعی کرده بود در تهران میهمان تیم پاس بود. ارژنی ها که هفته گذشته تیم اتلیه طهران را در شیراز شکست داده بودند در این هفته هم علیرغم اینکه به امتیاز نیاز نداشتند و می توانستند قوای خود را برای مرحله نهایی حفظ کنند با رعایت اصول اخلاقی در این دیدار قدرتمند ظاهر شدند و در نیمه اول این دیدار به برتری دو بر یک رسیدند. در نیمه دوم این پیکار هم پاسی ها که برای راهیابی به دور بعد به پیروزی با بیش از ۱۰ گل نیاز داشتند با روحیه ای ضعیف تر به بازی ادامه دادند و در نهایت با پذیرش گل سوم بازی را با نتیجه ۳-۱ واگذار کردند تا تیم پاس از صعود به دور نهایی مسابقات بازماند.

در دو دیدار حساس دیگر این گروه هم حساسیت موج می زد. در کاشان تیم سن ایچ ساوه ب میدان می رفت. سن ایچی ها با توجه به اختلاف خوب تفاضل گلشان در مکان دوم شرایط خوبی داشتند با کسب پیروزی با یک گل هم می توانستند به دور بعدی صعود کنند. اما این تیم که هفته گذشته با شکست خانگی فرصت مناسبی برای صعود را از دست داده بودند این بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه ابتدایی با زدن گل اول یخ بازی را اب کردند. هرچند تیم میزبان به خوبی و خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد اما سن ایجی ها در حضور جابری و دو ناظر ویژه در سالن موفق شدند تیم کاشان را در هر دو نیمه در هم بکوبند و در حالی که نیمه اول را با برتری ۶-۱ پایان داده بودند، در انتهای بازی هم با برد پرگل ۱۰ بر یک کار را خاتمه داده و به عنوان تیم دوم گروه با تفاضل گل مناسب تر نسبت به اتلیه طهران قم به دور نهایی مسابقات صعود کنند.

در دیگر دیدار همزمان این گروه هم در ورزگاه حیدریان قم تیم اتلیه طهران با شهرداری نکا دیدار می کرد. نکایی ها خیلی دیر و یک ساعت قبل از شروع بازی به شهر قم رسیدند و تیم مدعی اتلیه طهران که برای صعود به زدن ۱۰ گل بیشتر از تعداد گلهای سن ایچ در دیدار همزمان نیاز داشت، در نیمه اول از حضور هواداران در ورزشگاه جلوگیری کرد و موفق شد در نیمه اول با برتری ۵-۲ به رختکن بروند. قمی ها که می دانستند این نتیجه با توجه به دیدار همزمان به دردشان نمی خورد در نیمه دوم هم به اب و اتش زدند اما نتیجه نهایی هشت بر سه  این تیم را از صعود به دور نهایی دور ساخت.

تنها دیدار بی اثر این هفته هم به علت انصراف مبل کریمی برگزار نشد و سه امتیاز بی اثر این دیدار به حساب استقلال نوین ماهشهر واریز شد.

در پایان رقابت های این فصل گروه الف همان طور که در جدول مشاهده می فرمایید تیم ارژن شیراز با ۳۲ امتیاز به عنوان صدرنشین مقتدرانه راهی دور نهایی شد و سن ایچ ساوه به علت تفاضل گل بهتر به دور نهایی راه یافت. در پایین جدول هم تیم شهرداری کاشان با پذیرش ۶۴ گل در چهارده بازی و تنها شش امتیاز به دسته دوم سقوط کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار