رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس یک بازی عادل و دور از انتظار ارائه داد، همچنین بازیکنان پرسپولیس بی انگیزه ظاهر شدند.

پرسپولیس تیم همیشگی نبود/ عملکرد برانکو در تمدید قراردادش موثر استجعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: تیم پرسپولیس یک بازی عادل و دور از انتظار ارائه داد، همچنین بازیکنان پرسپولیس بی انگیزه ظاهر شدند هماهنگی بین سه خطوط دفاع، هافبک و حمله وجود نداشت.
 
کاشانی در ادامه عنوان کرد: سرخپوشان تاکنیک خاصی در این بازی نداشتند و توپ را بی هدف سانتر می کردند کادر فنی برنامه ای برای تغییر نتیجه نداشت، کمیته فنی باشگاه باید این مسئله را بررسی کند.
 
وی درباره پرتاب نارنجک مقابل دیدگان مسئول امنیت یوفا بیان کرد: به طور حتم این موضوع در آینده تاثیراتش را نشان می دهد و محرومیت‌هایی را برای فوتبال کشورمان به همراه خواهد داشت.
 
رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره حضور پرشور هواداران در این بازی گفت: تیم پرسپولیس خوب و هجومی بازی می کند براین اساس هواداران هم ترغیب به حضور در ورزشگاه می شوند،متاسفانه پرسپولیس در این بازی نتوانست،‌انتظارات هواداران را برآورده کند.
 
کاشانی درباره اینکه تساویها منجر به دوری پرسپولیس از قهرمانی نمی شود، بیان کرد: پرسپولیس تیم جوانی است و بازی های زیادی پیش رو دارد و امکان جبران نتایج ضعیف گذشته را دارد.
 
وی در خصوص عملکرد سوشا مکانی در این بازی عنوان کرد:سوشا مکانی روی گل خورده مقصر نبود و مدافعان پوشش مناسبی ندادند، به هر حال کادر فنی در تمرینات باید روی نقاط ضعف خط دفاع کار کند.
 
رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو بیان کرد:برانکو تا پایان فصل  با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و بعد از آن هیئت مدیره با توجه به عملکرد این سرمربی تصمیم می گیرد که با وی قرارداد ببند یا قطع همکاری کند، طاهری مجری مصوبات هیئت مدیره است و به تنهایی نمی‌تواند در مورد وضعیت برانکو تصمیم گیری کند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:پرسپولیس باید به یک باشگاه تبدیل و زیرساختارهایش درست شود تا به جایگاه واقعی خود برسد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار