معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون تیر و کمان در بحث استعدادیابی همکاری خوبی با وزارت ورزش داشته است.

فدراسیون تیر و کمان در استعدادیابی موفق عمل کردبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجمع سالیانه فدراسیون تیر و کمان در محل کمیته ملی المپیک در حال برگزاری است.
 
نصراله سجادی در این نشست بر حمایت از المپیکی ها تاکید کرد و در این خصوص گفت: باید نگاه ویژه ای به رشته تیر و کمان در المپیک شود تا موفقیت های بازی های آسیایی و جهانی به همراه داشته باشد، این رشته ها در سالهای اخیر رشد خوبی داشته است و قطعا می تواند در بازی های آسیایی سهمیه بیشتری بگیرد و حتی در المپیک و بازی های 2018 جاکارتا اندونزی موفقیت های چشمگیری کسب کند.
 
وی درباره موضوع استعدادیابی در وزارت ورزش گفت: دراین زمینه وزارت ورزش گروه خاصی را به بحث استعدادیابی اختصاص داده است و این موضوع را به طور جدی پیگیری می کند فدراسیون تیر و کمان برنامه استعدادیابی خود را به خوبی اجرا می کند و با دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان همکاری خوبی دارد.
 
وی ادامه داد: تیر و کمان از جمله رشته‌هایی است که نه تنها در بخش مردان، بلکه در قسمت بانوان نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است، امیدوارم در آینده ای نزدیک حداقل در سطح قاره آسیا در بخش بانوان موفقیت های چشمگیری کسب کنیم.
 
سجادی افزود: با توجه به اینکه در سال المپیک قرار داریم از تمامی رشته های المپیکی حمایت ویژه می کنیم و سیاست وزارت ورزش براین است که بودجه خوبی را به رشته های المپیکی اختصاص دهد و با نظارت بیشتر حمایت بهتری از این رشته ها انجام دهد.
 
معاون وزیر ورزش گفت: قطعا برای سال آینده به صورت ویژه به تمامی رشته‌های المپیکی و از هرگونه حمایتی کوتاهی نخواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار