گشت های نوروزی جایگاه های سوخت در آبادان فعال شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان گفت: کار گشت های نوروزی کنترل جایگاه های عرضه سوخت در مناطق تحت پوشش این شرکت آغاز شده است.

علی حکمت افزود:این گشت زنی ها به منظور کنترل جایگاه ها به لحاظ حصول اطمینان از تامین سوخت مورد نیاز، رعایت مسائل بهداشتی در سرویسهای بهداشتی و فراهم سازی امکانات مورد نیاز نمازخانه های موجود در جایگاهها صورت می گیرد.

وی گفت: هشت اکیپ سه نفره با انجام گشت زنی های مداوم در سطح منطقه به بررسی موارد یاد شده و کنترل بنزین به لحاظ کیفی و کمی می پردازند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان افزود: شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، دارخوین، ماهشهر و هندیجان تحت پوشش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان قرار دارند.

حکت گفت: در زمان حاضر در این منطقه ۵۴ جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت گاز و ۲۳ جایگاه عرضه سی. ان. جی وجود دارد که از این تعداد ۹ جایگاه عرضه بنزین و هشت جایگاه عرضه سوخت سی. ان. جی مربوط به شهرستان آبادان است.

وی افزود:اکیپ های گشتی این شرکت از هم اینک تا پایان نوروز ۹۵ به صورت مستمر و نامحسوس در مجاری عرضه سوخت به انجام ماموریت محوله می پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.