استاندار همدان گفت: 18 اسفند روز سيد جمال الدين اسدآبادي است و سال آينده در استان سال سيد جمال الدين آبادي نامگذاري شده است تا بتوان عظمت اين عالم بزرگ را به جهان معرفي کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد ناصر نیکبخت با بيان اينکه امسال جشنواره و برنامه هاي فرهنگي خوبي در حوزه کودک و نوجوان در استان انجام شد بيان کرد: همدان در برگزاري جشنواره هاي کودک و نوجوان خوش درخشيد و از همدان 450 هزار نفر از اين جشنواره ها بازديد داشتند.


وي اضافه کرد: هر آنچه در توان است تلاش خواهيم کرد تا برنامه هاي فرهنگ عمومي در سال جديد بيشتر و بهتر برگزار شود.

نيکبخت با اشاره به انتخابات روز هفتم اسفند گفت: انتخابات هر آنچه مربوط به حوزه اجرايي بود خوب برگزار شد و هيچ گزارش تخلف و مشکل اساسي در انتخابات از سوي تشکل ها، احزاب، مردم و سياسيون وجود نداشت.

وي ادامه داد: اما در بعضي نواحي تخريب هايي عليه بزرگان شده بود که فضا را براي آيت الله طه محمدي غبار آلود کرده بودند که اين پسنديده نبود.

استاندار همدان تصريح کرد: پاره اي از اين موارد دل انسان را به درد مي آورد، چه ضرورتي دارد که به بزرگان دين آسب بزنيم، اينها افرادي هستند که شخصيتشان ثابت شده است و مردم در عبادات خود به اين افراد اقتدا مي کنند.

وي اضافه کرد: نماينده ولي فقيه در استان از سرمايه هاي ارزشمند استان بوده و تاکنون خدمات زيادي به مردم اين استان ارائه کرده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.