همدان؛

واگذاری بيش از ۱۵ هزار انشعاب آب در مسکن مهر همدان

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره اينکه اجراي انشعاب واحدهاي مسکن مهرهمدان نیاز به 10 ميليارد تومان نياز دارد، گفت: بيش از ۱۵ هزار انشعاب آب در مسکن مهر همدان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید هادی حسيني بيدار در شوراي تامين مسکن استان همدان اظهار داشت: در حال حاضر در استان همدان 345 هزار و 948 فقره مشترکين تحت پوشش آب و 218 هزار و 58 فقره از مشترکين استان همدان تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند. وي درباره خدمات شرکت آب و فاضلاب استان همدان در مسکن مهر گفت: تعهد شرکت در مسکن مهر استان همدان اجراي 21 هزار و 780 فقره انشعاب بوده که تاکنون 15 هزار و 440 فقره انشعاب واگذار شده و 6 هزار و 340 فقره انشعاب هنوز باقيمانده است.


حسيني بيدار با بيان اينکه تلاش شده تا خدمات لازم آب و فاضلاب را به مسکن مهر همدان منتقل کنيم، گفت: اجراي 119 کيلومتر شبکه آب و فاضلاب از تعهدات شرکت آبفا بوده که 105 کيلومتر از آن اجرا شده و بقیه  نيز در دست اجراست.

وي بيان کرد: براي اجراي بقیه تعهدات 10 ميليارد تومان اعتبار نياز است که هفت ميليارد و 800 ميليون تومان آن جز بدهي به پيمانکاران بوده که انتظار مي‌رود اعتبارات مناسبي براي پرداخت مطالبات پيمانکاران تخصيص يابد.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصريح کرد: در سطح شهرستان همدان اجراي 13 هزار فقره انشعاب جز تعهدات بوده که تاکنون دو هزار و 419 فقره باقيمانده در دست اجرا شده است.

وي ميزان بدهي به پيمانکاران بابت اجراي شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر شهرستان همدان را سه ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: براي اجراي مابقي انشعابات به 6 ميليارد و 300 ميليون تومان در اين شهرستان نياز است.

حسيني بيدار تعهدات شرکت آب و فاضلاب را در شهرستان ملاير واگذاري سه هزار و 613 فقره انشعاب دانست و گفت: تاکنون اجراي هزار فقره انجام نشده که انتظار مي‌رود با تخصيص سه ميليارد و 50 ميليون تومان بتوان اين پروژه را اجرايي کرد.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بيان اينکه تعهدات شرکت در شهرستان نهاوند دو هزار و 179 فقره انشعاب بوده است، تصريح کرد: از اين تعداد هزار و 559 فقره اجرا شده که براي عملياتي کردن مابقي انشعابات نيز پنج ميليارد و 200 ميليون تومان اعتبار نياز است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.