اردبیل؛

کاشت 260 اصله نهال به یاد شهدای شهرستان پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی و در راستای فرهنگسازی در زمینه درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی ۲۶۰ اصله نهال به یاد شهدای شهرستان پارس‌آباد غرس شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی در همایش روز زمین پاک در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه و مومن پارس‌آباد لایق شهری زیبا و پاک هستند و باید در این زمینه تمامی مسئولان و متولیان امر اهتمامی جدی داشته باشند.

وی با اشاره به غرس نهال به یاد شهدای شهرستان پارس‌آباد بیان کرد:‌ همزمان با هفته منابع طبیعی و در راستای فرهنگسازی در زمینه درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی به یاد 260 شهید شهرستان در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد 260 نهال غرس شد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اینکه منابع طبیعی و جنگل و درختان ریه‌های کره زمین هستند، گفت: حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و جنگل‌ها و درختان وظیفه‌ای همگانی است و همه ما باید در توسعه فضاهای سبز و کاشت درخت مشارکت کنیم.

صمدی تصریح کرد:‌ توسعه درختکاری و تلاش برای حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و فضای سبز نه تنها سبب زیبایی شهر و محل زندگی می‌شود بلکه زمینه‌ساز آرامش ساکنان و ایجاد فضایی جذاب برای جلب گردشگران خواهد شد و باید تلاش و جدیت بر عمومی کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در شهرستان پارس‌آباد باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.