نشريات دانشجويي «رسا» و «رستار» دانشگاه شهركرد، موفق به كسب دو عنوان سوم و شايسته تقدير در نهمين جشنواره نشريات دانشجويي کشور با عنوان «تیتر 9» شدند.

درخشش دانشگاه شهركرد در نهمين جشنواره سراسری نشريات دانشجويی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نهمين جشنواره سراسری نشريات دانشجويي دانشگاه‌هاي كشور با عنوان «تیتر 9»، با هدف ایجاد عرصه تضارب آراء و بيان افكار در دانشگاه‌ها، و معرفي نشريات دانشجويي برتر در دانشگاه تهران برگزار شد.
 
در اين جشنواره، محمد سعيد معمارزاده از نشريه «رسا» دانشگاه شهرکرد، در بخش ويژه با محور آزادانديشي، اخلاق، منطق و آزادي، و سجاد نصيري از نشريه «رستار» این دانشگاه، در بخش ويژه با محور صلح و سلام، جهان عاري از خشونت، فرهنگ آشتي و صلح در زندگي روزمره، با کسب مقام سوم، مورد تجليل قرار گرفتند. 

همچنین دكتر سيد ضياء هاشمي معاون فرهنگي اجتماعي وزارت علوم تحقيقات و فناوري، ضمن حضور در غرفه نشريات دانشگاه شهركرد در اين جشنواره، از فعاليت‌هاي نشريات دانشجويي اين دانشگاه تقدير كرد.

دانشگاه شهرکرد، در حال حاضر دارای 8 هزار و 294 دانشجوی مقاطع مختلف در 182 رشته تحصیلی شامل 153 رشته دولتی و 29 رشته پردیس، و 8 دانشکده و 8 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی، با 300 نفر عضو هیأت علمی است.

این دانشگاه در غرب شهرکرد (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) و کیلومتر 2 جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/ ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار