کرمان؛

نظارت وارزشیابی کارمندان قوه قضائیه

50هزار کارمند اداری قوه قضائیه مورد نظارت وارزشیابی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مدیرنظارت وارزشیابی دادگستری کل استان کرمان گفت:اجرای طرح آزمایشی ارزشیابی انتظارات عملکردی ورفتاری در دادگستری استان کرمان با موفقیت آغاز گردیده است و امیدواریم در سال آیندهبه عنوان یک مدل کشوری از آن استفاده شود و50 هزار کارمند اداری قوه قضائیه را تحت پوشش قرار دهد.

مهندس محمدحسین زاده کافی در ابتدای همایش « تبیین اهداف نظارت و ارزشیابی»اظهار داشت: همایش« تبیین اهداف نظارت و ارزشیابی» با حضور دکتر سید وحید میرحسینی،مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه ، رئیس کل دادگستری استان کرمان، شورای معاونین دادگستری کل، روسای حوزه های قضایی سراسر استان (به صورت ویدئو کنفرانس) و مدیران دفاتر شعب و ستادی کل استان، در سالن اجتماعات دادگستری کرمان در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد:این همایش به دلیلاجرای طرح آزمایشی ارزشیابی انتظارات عملکردی ورفتاری در دادگستری استان کرمان در حال برگزاری است.

زاده کافی گفت:این طرح با توجه به ظرفیت های دادگستری استان کرمان پیاده سازیشده است وبا توجه به موفقیت های حاصل شده در این طرح آزمایشی ،امیدواریم در سال آیندهبه عنوان یک مدل کشوری از آن استفاده شود و50 هزار کارمند اداری قوه قضائیه را تحت پوشش قرار دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار