هنر باید هدفدار باشد و اگر هنر برای هنر باشد هیچ خاصیتی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امام جمعه اصفهان در مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و رحلت آیت‌الله واعظ طبسی اظهار داشت: نه تنها هنر بلکه هر اقدام و یا حرفی بدون هدف و بی‌جا انجام شود بی فایده است.

سید یوسف طباطبایی‌نژاد با تأکید بر لزوم هدف‌دار بودن هنر در عرصه‌های بنابراین انسان باید در همه کارهای خود به دنبال هدف باشد شعر به عنوان یک هنر از دیرباز تاکنون با اهداف متنوعی سروده می‌شده است که آن هم اگر بدون هدف باشد نوعی وقت تلفی و منحرف کردن ذهن بشر است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد: در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همه چیز باید به روز باشد، حتی روضه‌خوانی‌ها هم در مساجد باید بر اساس مباحث روز انجام شود.

وی در پایان با اشاره به لزوم استفاده حداکثری ائمه جماعت از امکانات مساجد متذکر شد: ائمه جماعت در مساجد باید از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در مساجد حداکثر بهره را ببرند و اگر از این امکانات استفاده نکنند قطعا خیانت کرده‌اند چراکه در حقیقت هزینه و امکانات بیت‌المال را تلف کرده‌اند.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.