اصفهان؛

خدمت به مردم تشکر عملی از حضور پر شور در انتخابات است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: خدمت به مردم توسط منتخبین بهترین تقدیر به مشارکت حداکثری و پر شور مردم در انتخابات هفتم اسفند است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه نمازجمعه اظهار کرد: ملت ایران همواره در صحنه های انقلاب حضور داشته اند و این ملت شایسته خدمت هستند که اینگونه در صحنه های مختلف مانند انتخابات و راهپیمایی ها حاضر می شوند.

وی افزود: خدمت به مردم توسط منتخبین بهترین تقدیر به مشارکت حداکثری و پر شور مردم در انتخابات هفتم اسفند است و مسئولان باید قدردان عملی مشارکت خوب مردم در صحنه های نظام باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بیان داشت: مسئولان و به ویژه منتخبان مجلس به فکر حزب و گروه خود نباشند و در مسیر خدمت به مردم گام های استوار و محکمی با رعایت اعتدال و روحیه جهادی و همدلی حرکت کنند.

وی به روز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: در شب عید همانگونه که به فکر شادی خود هستیم به فکر شادی نیازمندان هم باشیم و آنها را نیز در شادی خود شریک کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد بر مصرف بهینه آب نیز تاکید کرد و گفت: مردم در مصرف بهینه آب همکاری کنند و مسئولان نیز الگوهای کشت را بر اساس اقلیم تغییر و اجرایی کنند زیرا که سهم بارندگی ها امسال وضعیت خوبی نبوده است.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.