رییس کل دادگستری استان کرمان از راه اندازی سامانه الکترونیکی ارزشیابی انتظارات عملکردی و رفتاری کارکنان اداری قوه قضائیه برای اولین بار در دادگستری کرمان خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی دادگستری استان، یدالله موحد در همایش تبیین اهداف نظارت و ارزشیابی که در دادگستری کرمان در حال برگزاری است،گفت:استان کرمان به عنوان پایلوت برای اجرای طرح نظارت وارزشیابی کارمندان اداری قوه قضائیه انتخاب شده وامیدواریم با نهایی شدن این طرح گام ارزشمندی درخصوص نظارت وارزشیابی برداشته شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد:نکته مثبت وخوب در این طرح توجه به بحث آینده نگری وبرنامه محوری است وتاکید بر گذشته ونقاط ضعف کارمندان ندارد.

وی افزود:اجرای صحیح این طرح باعث می شود مدیران تصمیمات مدیریتی بهتری اتخاذ نموده ودرک بهتری از توانمندی های کارمندان داشته باشند.

 مقام ارشد قضائی استان کرمان با بیان اینکه در نظام جدید نظارت وارزشیابی،کارآمدی کارمندان مورد توجه قرار گرفته است،اظهار کرد :شناسایی وکشف نیروهای کارآمد از دیگر مزایای این طرح ارزشمند است .

وی خاطرنشان کرد:امیدواریم این طرح که از تکنولوژی های روز بهره مند است بتواند جایگزین روش های سنتی ناکارآمد وپرهزینه گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.