کارشناس فوتبال کشورمان گفت:‌ در خصوص اتفاقات روز گذشته در ورزشگاه آزادی، نیروی انتظامی باید هوشیار تر عمل کند.

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازی روز گذشته تراکتور از دو حیث حائز اهمیت بود یکی نتیجه و دیگری حضور مسئولان امنیتی یوفا.
 
از نظر نتیجه برای هر دو تیم بسیار حساس و نفس گیر بود چرا که هر دو تیم به 3 امتیاز این مسابقه احتیاج داشتند  اما من فکر می‌کنم این نتیجه‌ی تساوی که از بازی روز گذشته حاصل شد بیشتر به نفع تیم‌های استقلال تهران، استقلال خوزستان و ذوب آهن شد.
 
اما از منظر دوم که این بازی می‌توانست حائز اهمیت باشد  حضور مسئول امنیتی یوفا در ورزشگاه آزادی بود که پرتاب نرنجک‌های دستی می‌تواند اثرات نامطلوبی روی رای afc بگذارد.
 
وی در پاسخ به سوال که آیا پرتاب نارنجک های دستی می‌تواند توسط عوامل دست نشانده‌ی کشورهای حاشیه‌ خلیج فارس باشد یا خیر پاسخ داد: من این حدس را رد می‌کنم چون اگر این اتفاق افتاده باشد نیروهای انتظامی ما زیر سوال می روند من فکر می‌کنم پرتاب نارنجک های دستی کار افراد  خودی داخلی بوده و ارتباطی به این قضایا نداشته است.
 
وی اضافه کرد: این اتفاق باید نیروهای انتظامی را هوشیار تر کند و در ورودی‌های ورزشگاه و شروع بازی روی رفت و آمدها و پاکسازی تمرکز بیشتری کنند.
 
وی در خصوص توقف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی توسط تراکتور اظهار داشت: به نظر بنده 7 یا 8 بازی تا پایان لیگ مانده و اگر پرسپولیس روی اشتباهات کار کند می‌تواند این تساوی و نتایج گذشته را جبران کند. اما فراموش نکنیم تراکتور هم مهره‌های خوبی دارد و خصوصا با بازیهای خوبی که مقابل الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا از خود به نمایش گذاشت از زیر فشار بیرون آمد و روحیه‌ی خوبی بدست آورده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار