در مراسم رونمایی از لوگوی جدید شبکه مستند مطرح شد:

شبکه مستند HD می‌شود/ آغاز برنامه‌های ویژه تحویل سال از 28 اسفند

شبکه مستند سیما برنامه‌های نوروز خود را از 28 اسفند آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز مراسم رونمایی از نشان جدید شبكه مستند و همچنین معرفی ویژه‌برنامه‌های نوروز ٩٥با حضور امیر تاجیک مدیر شبكه مستند برگزار شد.

امیر تاجیک در ابتدا در این مراسم گفت: امروز رونمایی از لوگوی شبكه مستند و پنجمین سالگرد شبكه با هم مقارن شده است و برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی این دو مراسم را با هم تلفیق كردیم كه در كنار این دو مراسم به معرفی برنامه‌های نوروزی شبکه هم خواهیم پرداخت.

مدیر شبكه مستند بیان كرد: آرم شبكه برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بود و یک طرح كاملا تلویزیونی مدنظرمان بود. این لوگوی طراحی شده موشن‌دار است و بازی‌هایی دارد كه مخاطبان در صفحه شاهد آن خواهند بود.

تاجیک ادامه داد: پخش اچ دی از ٢٦ اسفند شروع می‌شود و تاكید ما بر این بود كه پخش اس دی هم داشته باشیم تا مخاطبان برای استفاده از برنامه‌ها نیاز به سرچ مجدد نداشته باشند.

وی در خصوص برنامه‌های نوروزی اظهار داشت: از پنج ماه گذشته برای تهیه برنامه‌های نوروزی درگیر بودیم تا برای لحظه تحویل سال از ساعت هفت صبح تا ده صبح برای اولین بار برنامه‌های تركیبی داشته باشیم. بنابراین برنامه‌های نوروزی ما از ٢٨ اسفند آغاز و تا ١٥ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اجرای ویژه تحویل سال را خانم پیركاری، عادلی، ابوالفضل توكلی و شهریار عظیمی به عهده خواهند داشت.

در ادامه تشریح برنامه‌های نوروزی، ناصری مدیر تولید شبكه مستند بیان كرد: نوروز یک عید باستانی است و جدول پخش ما با نگاه فرهنگی و گردشگری بسته شده و یكی از این مجموعه‌ها برنامه‌ای با محوریت هنرهای دستی است که در حال فراموش‌شدن هستند تا این هنر مجدد تقویت شود.

وی تصریح كرد: برنامه‌های مختلفی جهت معرفی مشاغل مختلف و همچنین معرفی مشاهیر و میراث فرهنگی داریم كه برای مخاطبان جذابیت خواهد داشت.

قاسمی مشاور هنری شبكه مستند هم در ادامه اظهار داشت: طراحی لوگوی شبکه در دوران جدید شكل گرفت و هدفمان این بود تا لوگوی جدید با اسم شبكه با همخوانی داشته باشد.

وی افزود: این لوگو توسط سید امین اسكندری طراحی شده و با فضای تلویزیونی همخوانی زیادی دارد.

تاجیک در پایان خاطرنشان كرد: اصحاب رسانه و منتقدان و مخاطبان آنتن شبكه را در ایام نوروز رصد كنند و برنامه های امسال را با سال گذشته مقایسه و قضاوت كنند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار