فرمانده ناحیه مقاومت امام صادق (ع) سپاه اصفهان گفت: امسال برای اولین بار شش هزار نفر بصورت خانوادگی و با خودروهای شخصی به سرزمین های دفاع مقدس اعزام می شوند که غذاو اسکان آنها توسط بسیج پشتیبانی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ دوم مقواساز در جمع اصحاب رسانه با بیان این مطلب که امسال 30 هزار نفر در اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور حضور یافتند گفت: از 15 اسفند ماه جاری لغایت 15 فروردین 95 اعزام راهیان نور خانوادگی، دانش آموزی، دانشجویی، اقشار و اصناف و.. را داریم که به دلیل نداشتن امکانات ، قادر به بردن همه ظرفیت استان نمی باشیم .

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و صبوری خانواده های آنان در قله های پیروزی دنیا قرار گرفته و ملت ها و امتهای آزاده در سراسر گیتی به ملت ایران به عنوان الگوی موفق و پیروز نگاه می کنند.

فرمانده  ناحیه مقاومت امام صادق (ع) سپاه اصفهان حرکت امروز راهیان نور و فرهنگ دفاع مقدس را بقای انقلاب و نظام اسلامی خو.اند و گفت: این حرکت نیازمند پشتیبانی مادی و معنوی مسئولین در سطح استان و شهرستان می باشد چراکه زیرساختهای جنوب برای پذیرایی اصفهانی ها کافی نمی باشد.

سرهنگ مقواساز ادامه داد، امسال برای اولین بار شش هزار نفر بصورت خانوادگی و با خودروهای شخصی به سرزمین های دفاع مقدس اعزام می شوند که غذاو اسکان آنها توسط بسیج پشتیبانی می شود.

وی افزود: بازدید از مناطق فکه ، طلائیه، شلمچه، خیم، چزابه، دهلاویه، بستان و یک روز رزمایش جنگی و تئاتر صحنه ای از قائله ی کردستان ازجمله برنامه های راهیان نور جنوب میباشد.

فرمانده  ناحیه مقاومت امام صادق (ع) گفت: 14 سال است که با آغاز سال نومردم شهید پرور ما به مناسبت تشییع به یادماندنی500شهید در شرق اصفهان از امام زاده ابوالعباس خوراسگان به سمت گلستان شهدای اصفهان، پیاده حرکت و بااهدای گل به خانواده های شهدابا آرمان های امام و شهداتجدید پیمان میکنند که امسال 29 اسفند از ساعت 5ونیم تا 9 صبح در گلستان شهدا و با پیام آخرین لحظه، اولین پیمان صورت میگیرد.

سرهنگ مقواساز یادآورشد: پنج شنبه ۲۰ اسفندنیز مراسم تشییع پیکر 13 شهید دفاع مقدس از ناحیه امام صادق(ع) به سمت گلستان شهدا برگزار می گردد.

وی افزود: باهدف رسیدگی به محرومین4 سال پیش خیریه حضرت زهرا(سلام الله علیها)را با مراجعه به خانه های مستضعفین به سبک امیرالمومنین راه اندازی کردیم که از 4 شب دیگر نیز شروع و هزار بسته ی حمایتی شامل اقلام خوراکی به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال و .. توزیع می شود.

گفتنی است: پرداخت کمک هزینه جهیزیه 500 زوج محروم از 10 فروردین و برگزاری 5 شب جشنهای حضرت زهراس درمحلهای گردشگری اصفهان (باغ غدیر، خواجو، میدان امام، سی و سه پل ) از دیگر برنامه های آتی این پایگاه می باشد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.