۱۲ هزار زائر اصفهانی از سراسر استان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول مرکز اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان(عج)  با اشاره به آغاز اعزام زائران اصفهان به اردوهای راهیان نور غرب کشور از ششم مردادماه اظهار داشت: سال گذشته زائران اصفهانی در قالب اردوهای راهیان نور به غرب و شمال غرب کشور اعزام ‌شدند اما برای امسال، اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور و شهرهای سنندج، کامیاران، سقز و بانه برای بازدید زائران اعزامی از استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

عباس محمدی با اشاره به اعزام 8 هزار نفر در سال گذشته به اردوهای راهیان نور غرب کشور گفت: 12 هزار زائر اصفهانی از سراسر استان از 6 مرداد تا 10 شهرویور به نام مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب 40 کاروان به صورت خانوادگی اعزام می‌‌شوند.  

مسئول اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه روزانه 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شود، تصریح کرد: 2 اردوگاه شهید روح‌الامین در سنندج و شهید طیاره در سقز میزبان هر یک از کاروان‌های اعزامی از استان اصفهان است و اعزام زائران توسط شرکت مسافربری جوان سیر ایثار و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و بیمه زائران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام عموم مردم در پایگاه‌های بسیج انجام می‌شود، گفت: هر یک از نواحی و رده‌های مقاومت بسیج تا 10 روز قبل از اعزام، لیست‌های ثبت نامی خود را نهایی کرده و زائران را اعزام می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه با هر یک از کاروان‌ها یک نفر روحانی و یک نفر راوی اعزام می‌شود، تصریح کرد: برگزاری رزم شبانه در اردوگاه روح الامین، برگزاری مراسم افتتاحیه در صبح روز اول، خاطره گویی و پخش فیلم از جمله برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این اردوها است همچنین در همه برنامه‌ها به موضوع انقلابی بودن و انقلابی ماندن تأکید شده است.  

وی گفت: استان اصفهان بیش از 5 هزار شهید در منطقه غرب کشور تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است و مردم با حضور در این اردوها با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای اصفهان در کردستان آشنا می‌شوند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.