با تلاش ماموران دایره مبارزه باجعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت استان سه کلاهبردار در آن شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری از شهروندان و تشکیل پرونده قضائی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ دلاور القاصی مهر مهر ادامه داد: ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی، اقدامات فنی وپلیسی، جمع آوری مدارک و مستندات سه نفر متهم را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضائی آنان را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی افزود: متهمان در پلیس آگاهی وقتی با مدارک و مستندات جمع آوری شده توسط کارآگاهان مواجه شدند، چاره ای جز اعتراف پیدا نکردند و به جرایم ارتکابی اقرار كردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت، وعده جهت صدور مجوز خروج از کشور، خرید احشام با چک سرقتی و فروش خودرو با مدارک جعلی را از عناوین کلاهبرداری این متهمان برشمرد.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: شیراز ، پلیس ، کلاهبردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.