فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: 38 گروه پلیس راه از 25 اسفند جاری تا 15 فروردین 95 برای نظارت بر تردد خودروها و سفرهای نوروزی در راه های این استان مستقر می شوند.

استقرار  گروه های پلیسی در راه های ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  سرهنگ محسن ناصری گفت:  این گروه ها با تجهیزات کامل خودرویی و انسانی در ایام نوروز آمد و شد وسایل نقلیه را در جاده های استان رصد می کنند .

وی ادامه داد: با توجه به جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی منحصر به فرد ایلام در ایام نوروز تردد خودرویی در راه های این استان به اوج خود می رسد که لازم است برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی رانندگان وسایل نقلیه قوانین و مقررات تردد را رعایت کنند.

فرمانده پلیس راه ایلام افزود: یکی از نخستین اقدام های پلیس راه پیش از نوروز و آغاز تعطیلات برای خدمات رسانی به مسافران و مهمانان نوروزی شناسایی مناطق هدف گردشگری در استان بود که این کار به منظور استقرار گشت های پلیس راه در این نقاط و نظارت بهتر و بیشتر با هدف جلوگیری از بروز تخلف های رانندگی انجام شده است.

فرمانده پلیس راه ایلام ادامه داد: امسال در راستای فرهنگ سازی با هماهنگی پلیس راهوار 10 هزار جلد کتابچه آموزش ترافیکی در بین گردشگران و مسافران نوروزی استان توزیع خواهد شد.

ناصری اظهار کرد: به منظور امنیت ترافیکی و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی در راه های استان در ایام تعطیلات نوروز ضمن استقرار گشت های ثابت و سیار پلیس راه دوربین های ثابت نیز حرکت خودروها را رصد می کنند بنابراین رانندگان وسایل نقلیه رعایت قوانین و مقررات را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.