فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرامه از دستگیری 14 خرده فروش موادمخدر در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان و یگان‌های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در سطح شهرستان خرامه اجرا كردند.  
وی افزود: در این طرح ماموران ضمن بازرسی از 15 باب منزل، 659 گرم تریاک، 30 گرم هروئین، 30 گرم حشیش، 152 گرم سایر، 4 حقه وافور و 3 عدد ترازو توزین موادمخدر کشف  كردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرامه اظهار کرد: در این رابطه 14 خرده فروش موادمخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و 10 معتاد پرخطر نیز جمع آوری و به كمپ درمانی ترک اعتیاد منتقل شدند.
سرهنگ رزمجویی از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان خرامه خبر داد و خاطرنشان كرد: از اولویت‌های پلیس، ارتقاء کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، جمع آوری معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی جهت آسایش روحی و روانی مردم است.
وی از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت‌های مشكوک افراد به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را در اسرع وقت به مركز فوریت های پلیسی 110 اعلام كنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار