مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه دانش آموزان کمیته امداد کشور در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر کل اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم گفت : مکتب نورانی اسلام ناب محمدی یگانه مکتب رهایی بخش و بستر اوج انسانیت در جامعه بشری است .
محمد بذرافشان بیان کرد : هدف از برگزاری این مسابقات تجلیل از برترین های قرآنی و انتخاب نفرات برتر مجتمع های شبانه روزی کشور است .
وی با بیان اینکه  این مسابقات با شرکت  400 دانش آموز دختر و پسر  در دو مقطع متوسطه ویژه مجتمع های  فرهنگی، تربیتی و خوابگاه ها ی شبانه روزی در حال برگزاری است افزود: از این تعداد 250 پسر و 150 دختر هستند که پسران  در رشته حفظ، مفاهیم، صوت و دختران  نیز در رشته ترتیل با یکدیگر به رقابت می پردازند.
بذرافشان ادامه داد: از 400نفر شرکت کننده  از سوی هیئت داورانی که از مشهد و فارس  در این مسابقات حضور دارند 100نفر به عنوان قاری ممتاز برگزیده و به نفرات اول تا هشتم جوایزی اهدا می شود.
مدیر کل اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس تصریح کرد: این مسابقات به مدت چهار روز از امروز تا 21 اسفند در مجتمع فرهنگی تربیتی آیت الله ربانی ویژه پسران و مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت زینب ویژه خواهران در شیراز برگزار می شود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار