معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: حدود 400 هزار تهران کارت برای مسافران نوروزی در سال جدید صادر و در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی در نشست خبری اعلام برنامه های نوروز 95 شهرداری تهران که امروز(چهارشنبه)برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ارائه خدمات ارزان قیمت با بهترین کیفیت به خانواده ها است که مقرر شد در این مسیر از ظرفیت دستگاه های مختلف استفاده شود.

وی افزود: در سال گذشته براساس آمار مشخص شده ، 12 تا 14 میلیون نفر از گردشگران داخل تهران و مسافران خارجی از فضاهای دیدنی تهران از جمله سینماها ، باغ موزه ها و برج میلاد دیدن کردند.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی ادامه داد: در نوروز سال 95 سازمان آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران تهران در یازده ایستگاه در ورودهای تهران حضور فعال خواهند داشت.

وی تصریح کرد: تورهای ویژه برای ایثارگران و جانبازان در نظر گرفته شده که حدود  150 مدرسه برای اسکان مسافران آماده شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: حدود 400 هزار تهران کارت برای مسافران نوروزی در سال جدید صادر و در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی تاکید کرد: تهران کارت تا 13 فروردین قابلیت شارژ دارد.

وی افزود: امسال کارت های دیجیتالی در نظر گرفته شده است که افراد می توانند از طریق سایت visit.tehran.ir از این کارت ها استفاده کنند .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران  گفت: در روزهای نوروزی بستری فراهم خواهد شد که شهروندان تهرانی و همچنین مسافران شهر های مختلف و گردشگران خارجی از امکانات و برنامه های طراحی شده استفاده مطلوبی داشته باشند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار