سمنان;

افتتاح بخش دیالیز در بیمارستان شفا سمنان

بهره‌برداری از چهار دستگاه دياليز در بيمارستان شفا سبب برطرف شدن بخش مهمی از مشكلات اين بيماران شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدرضا خباز استاندار سمنان در آیین افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شفا گفت : موعد اوج‌گیری و بالندگی سازمان تامین اجتماعی در زمان حاضر و با ارائه خدمات درمانی و بیمه‌ای به مردم در دولت تدبیر و امید فرا رسیده است.

دكتر خباز ادامه داد: بیمارستان برای فرد دیالیزی خانه دوم است و با رفتار مناسب پرستاران و پزشكان متخصص زمینه بهبود جسمی و روحی بیماران كلیوی فراهم می‌شود.

وی افزود: بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مردم این استان زیر نظر بیمه تامین‌اجتماعی هستند كه براساس میانگین كشوری بعد ازاستان قزوین در رتبه دوم قرار داریم.

خدادادی رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شفا استان سمنان مساحت بخش دیالیز این بیمارستان را ۴۰۰ متر مربع و هزینه ساخت بنا و تجهیزات موجود آن به تعداد هشت تخت را هفده میلیارد ریال اعلام كرد.

وی همچنین تعداد تخت‌های موجود این بخش را هشت تخت ذكر كرد و گفت : اكنون چهار تخت این بخش با تجهیزات كامل به بیماران خدمات ارائه می‌ كند.
خدادادی تعداد بیماران كلیوی در شهرستان سمنان را در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان بیشتر دانست و گفت: بیماران كلیوی سمنان به دلیل نبود امكانات به مراكز دیالیز سایر شهرستان‌های استان مراجعه می كردند که با افتتاح این بخش مشکلات بیماران حل شد.
انتهای پیام/


برچسب ها: افتتاح ، دیالیز ، شفا ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.