سمنان؛

تجمع بزرگ عزاداری فاطمیون در سمنان برگزار می شود

تجمع بزرگ عزاداری فاطمیون در سمنان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،فرماندار سمنان گفت: تجمع بزرگ عزاداری فاطمیون در سمنان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.
سید عباس دانایی در نشست ستاد هماهنگی تجمع بزرگ دسته روی و عزاداری فاطمیون در دفتر آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت ایام فاطمیه، گفت: بر اساس برنامه ریزی، تجمع بزرگ دسته روی و عزاداری فاطمیون، همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) در روز یکشنبه 23 اسفند 94 در ساعت 15 و 30 دقیقه به صورت دسته های عزاداری و متمرکز از معراج الشهدا در میدان سعدی سمنان به سوی گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) برگزار می شود.
حجت الاسلام حسینعلی قدرتی دبیر مجمع علمای استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به منویات رهبری در ایجاد وحدت در جامعه گفت: باید بستر مشارکت مردم در برگزاری مناسبت های مذهبی با مدیریت واحد مردمی در طول سال فراهم شود.
در این نشست اعضای ستاد هماهنگی تجمع بزرگ عزاداری فاطمیون، پیشنهادها و نظرات خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن و هماهنگی های بین بخشی بیشتر ارائه کردند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.