در آستانه روز بزرگداشت شهداء اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،اولین یادواره شهدای شهرستان کرمان، صبح امروز با حضور دکتر پوربراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سردار حسنی سعدی مدیر بنیادشهید و محمودی نیا مسئول ورزش و جوانان استان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.

در این مراسم محمدرضاپورابراهیمی با بیان اینکه شهدا با اخلاص و ایمان کامل به خداوند برای دفاع از دین خدا و نظام مقدس اسلامی به جبهه رفتند؛ گفت: حضور در مراسم منتسب به شهدا نصیب هر کس نمی شود و شرکت کنندگان از طرف خود شهدا دعوت شدند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به واسطه خون بابرکت شهدا، امروز فرامرزی و فرامنطقه ای عمل می کند و در دنیا حرف برای گفتن دارد؛ افزود: شهدا برای عزت انقلاب و اسلام پیشقدم شدند و باید ما ادامه دهنده راه آنان در مسیر تداوم انقلاب باشیم.

پورابراهیمی تأکید کرد: حضور هر شهید در محله ها نوری است که باید از این نور برای رسیدن به کمال انسانی بهره برد.

محمودی نیا مدیرکل ورزش جوانان استان کرمان نیز با اشاره به اینکه شهدا نیازمند برگزاری یادواره ها نیستند؛ گفت: یاد شهدا به ما اطمینان قلب داده و مسیر زندگی را برای ما روشن می کند.

وی از شهدا به عنوان آبروی هر محله نام برد و افزود: شهدا بهترین الگوی ورزشکاران هستند و ورزشکاران باید برای جاودانگی و ماندگاری نام خود در عرصه ورزش به شهدا و سیره آنان تأسی کنند.

  جامعه ورزشی استان کرمان ۴۴۶ شهید دارد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کرمان ، شهدا ، ورزش ، یادواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.