تیم بسکتبال فنر باغچه در دیداری نزدیک 55 بر 52 میزبان خود لوکومتیو کوبان روسیه به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال یورولیگ، امشب تیم لوکومتیو کوبان روسیه در کراسنودار میزبان فنرباغچه ترکیه بود. دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند تا ایوگنی ورونف سبد اول را با 2 امتیاز برای میزبان دشت کند. 

بازی محتاطانه دو تیم باعث می‌شد لوکومتیو و فنرباغچه بازی کم گلی به نمایش بگذارند و کوارتر نخست 17 بر 13 به سود نماینده ترکیه به پایان برسد. داستان کوارتر دوم هم مشابه وقت نخست بود و در این کوارتر هم تیم مهمان مقابل لوکومتیر 13 بر 12 به برتری رسید تا نیمه نخست را 30 بر 25 برنده به رختکن برود. 

لوکومتیو نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و با بازی خوب مالکوم دیلینی موفق شد بسیار زود کار را به تساوی بکشاند اما بوگدان بوگدانویچ با پرتابی سه امتیازی اجازه نداد خوشحالی میزبان دوام زیادی داشته باشد. در ادامه لوکومتیو ابتکار عمل را به دست گرفت و علی‌رغم درخشش ایکپه اودو، فوروارد آمریکایی فنر این تیم میزبان بود که در پایان کوارتر سوم 19 بر 13 به برتری رسید تا در مجموع 44 بر 43 از حریف خود پیش بیفتد. 

پرتاب سه امتیازی کریس سینگلتون در ابتدای وقت پایانی، حساب کار را 47 بر 43 کرد تا میزبان به پیروزی امیدوارتر شود اما فنرباغچه با کار خوب بابی دیکسون و بوگدانویچ پنج امتیاز پیاپی از میزبان گرفت. لوکومتیو پا پس نگذاشت و پرتاب سه امتیازی دیلینی بازهم برتری را با حداقل امتیاز به روس‌ها داد. دوئل دیلینی و بوگدانویچ لحظه‌ای فنرباغچه را پیش می‌انداخت و ثانیه‌ای بعد برتری به اردوی میزبان می‌آورد. این دیدار نزدیک و البته کم گل که با ترن‌اوورهای فراوانی همراه بود 55 بر 52 به سود فنرباغچه به پایان رسید تا شاگردان اوبرادوویچ برد ارزشمندی در روسیه به دست آورند. 

در دیگر دیدارهای امشب اونیکاخا مالاگای اسپانیا در زمین سده‌ویتا زاگرب کرواسی به پیروزی 91 بر 78 رسید. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار