تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با شکست مقابل شهرداری اراک از راهیابی به نیمه نهایی سوپرلیگ بازماند اما مسئولان این تیم به پیروزی تیم اراکی اعتراض دارند.

به گزارش خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی پس از سه پیروزی پیاپی مقابل شهرداری اراک، در چهارمین دیدار پلی‌آف که هفتمین تقابل دو تیم در این فصل به حساب می‌آمد، تن به شکست 91 بر 90 داد تا شهرداری‌چی‌های اراک خود را در نیمه نهایی ببینند. 

پس از این شکست مسئولان دانشگاه آزاد دست به کار شدند و با استناد به صحنه‌ای در اواخر بازی شکایت‌نامه‌ای تنظیم کردند تا به فدراسیون بسکتبال ارسال کنند. ماجرا از این قرار بود که به فاصله یک دقیقه و 39 ثانیه به پایان کوارتر چهارم و زمانی که روی اصغر کاردوست، سنتر شهرداری خطایی انجام می‌شود، کاردوست که آسیب‌دیده بود از بازی بیرون می‌رود و ایوان کولویچ جای وی را در باز می‌گیرد تا پشت دوپرتاب آزاد بایستد. 

با ورود کولویچ به میدان اما اراکی‌ها صاحب سه بازیکن خارجی در ترکیب خود می‌شوند. کاری که خلاف مقررات کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون بسکتبال به شمار می‌آمد. کادر فنی شهرداری اراک که متوجه اشتباه خود می‌شود، بلافاصله رائول مارشال دیگر بازیکن این تیم را از میدان بیرون می‌کشد و پیام خوشدونی را جانشین وی می‌کند. به هرحال کولویچ پشت 2 پرتاب می‌ایستد و توپ‌هایش را وارد سبد می‌کند. این اقدام اما در پایان بازی با اعتراض دانشگاهی‌ها همراه می‌شود و مسئولان تیم تهرانی با استناد به این‌که کولویچ نمی‌توانسته پشت پرتاب‌های آزاد بایستد، شکایت‌نامه‌ای تنظیم کردند. آن‌ها تاکید دارند اگر کمیته برگزاری مسابقات سوپرلیگ رای به باخت فنی شهرداری اراک ندهد، شکایت خود را به فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) ارسال می‌کنند. 

باید منتظر ماند و دید اعتراض دانشگاهی ها به کجا می رسد و آیا این تیم به جدول مسابقات برمی گردد یا شهرداری اراک طیق برنامه به مصاف پتروشیمی بندرامام خواهد رفت. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار