به مناسبت ایام شهادت بزرگ بانوی عالم خلقت، حضرت زهرا (س) ،بزرگترین نمایشگاه مصور حجمی شرق کشور با عنوان « گذر پروانه ها» در نیشابور گشایش یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسوول برپایی نمایشگاه گفت: شناساندن سیره و روش زندگی حضرت زهرا (س)، آشنایی مردم با مصائب ائمه اطهار (ع) و مکتب علوی و فاطمی برای الگو گرفتن از شخصیت والا و برجسته آن حضرت در زندگی فردی و اجتماعی، ترویج فرهنگ ولایی و مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن و اشاعه سبک زندگی اسلامی از اهداف برپایی  این نمایشگاه است.
هادی مقیم افزود: در این نمایشگاه که در زمینی به مساحت 3200 مترمربع با بیش از 40 غرفه برپا شده ،غرفه ماکت ‌هایی از بناهای خانه حضرت زهرا (س)، تشییع شبانه حضرت ، درب سوخته خانه حضرت زهرا (س)، نخلستان حضرت علی (ع)، قبرستان بقیع، اتاق و جهیزیه حضرت فاطمه زهرا (س)، چاه آب امام علی (ع)، تشییع امام حسن مجتبی (ع) ، کربلا، خرابه شام، بین الحرمین، خانه کعبه و مدینه به تصویر کشیده شده است.
عضو هیات امنای هیات ابوالفضلی نیشابورگفت: در این نمایشگاه همچنین عکس و آثار شهدای دوران دفاع مقدس، ماکت میادین دفاع مقدس، تابوت نمادین شهدای تفحص و ماکت مزار شهدای گمنام به نمایش گذاشته شده است.
بزرگترین نمایشگاه مصور حجمی شرق کشورباعنوان " گذر پروانه ها" تا 15 اردیبهشت 95 از ساعت 9 تا 12 و نیز 16 تا 21 در محل بلوار جمهوری اسلامی نیشابور پذیرای علاقمندان و عاشقان اهل بیت‌(ع) است.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.