اجرای اقتصاد مقاومتی و احیای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی مهمترین راهکار برای مقابله با توطئه دشمنان است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اراک ، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع نمازگزاران جمعه شهر اراک گفت : با اجرای اقتصاد مقاومتی و احیای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی می توانیم راه نفوذ اقتصادی و فرهنگی دشمن را سد کنیم .
خطیب جمعه این هفته شهر اراک اقتصاد مقاومتی را یکی از مهمترین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت : ایران کشوری است برخوردار از منابع عظیم خدادای ونیروی انسانی کارآمد که با بهره گیری از این دو خصوصیت می توان در راه رشد و شکوفایی صنعتی و اقتصادی کشور گام برداشت .
آیت الله دری نجف آبادی گفت : یکی از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان ، عدم پویایی و رشد علمی کشور و دانشگاه ها  است که  باید با تکیه بر دانش بومی در راه تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع مشکل بیکاری گام برداریم .
وی احیای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را از دیگر دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت : توسعه شبکه های اجتماعی و منحرف ساختن ذهن جوان ایرانی از اهداف شوم  استعمارگران است که باید هوشیار باشیم .
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وجود گروه های تکفیری نظیر داعش در منطقه بر لزوم حفظ وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان تاکید گفت : وجود گروه های تکفیری در منطقه به دلیل ترس استکبار جهانی به خصوص اسرائیل جنایتکار از وحدت مسلمانان است .
آیت الله دری افزود : کشتار وحشیانه مسلمانان به دست داعش و رژیم سفاک آل سعود آب به آسیاب دشمنان اسلام ریختن است .
انتهای پیام /
برچسب ها: اراک ، ولی فقیه ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.