نشان طلا و نقره ماده پرتاب وزنه با رکورد شکنی آسیا همراه شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حامد امیری در ماده پرتاب وزنه مسابقات دو و میدانی معلولین آسیا و اقیانوسیه در کلاس F53/54 توانست با ثبت رکورد ۹ متر و ۶۹ سانتی متر علاوه بر کسب عنوان قهرمانی و نشان طلا ،رکورد آسیا را شکسته و به نام ایران ثبت نماید.

علیرضا مختاری دیگر نماینده کشورمان در همین ماده با ثبت رکورد ۷ متر و ۶۱ سانتی متر نایب قهرمان شد و به نشان نقره دست یافت. وی نیز موفق به رکورد شکنی در این مسابقات شد.
عبدالرضا جوکار نیز با رکورد ۵ متر و ۱۸ سانتی متر در مکان چهارم همین ماده قرار گرفت.

احمد اجاقلو در رقابت های مقدماتی دو ۴۰۰ متر کلاس T47 با ثبت رکورد ۵۰ ثانیه و ۶۵ صدم ثانیه اول شد و به مرحله فینال صعود کرد و امین عبدالپور در رقابت های همین ماده در گروهی دیگر با رکورد ۵۸ ثانیه و ۲۶ صدم ثانیه در مکان چهارم قرار گرفت.

رمضان علی دولابی در رقابت های پرتاب وزنه کلاس F46 با ثبت رکورد ۱۳ متر و ۱۴ سانتی متر از سد حریفان خود گذشت و موفق به کسب عنوان قهرمانی و نشان طلای این ماده شد.
مهدی هاشم زاده نیز در همین ماده با ثبت رکورد ۱۱ متر و ۳۰ سانتی متر در مکان سوم قرار گرفت و به نشان برنز دست یافت.

بر این اساس در پایان روز پنجم این رقابت ها کاروان ایران با کسب ۸ نشان دیگر مجموع مدال ها را به ۳۴ عدد شامل ۱۸ طلا ، ۹ نقره و ۷ برنز افزایش داد تا همچنان در جدول رده بندی مدال ها صدر نشین باشد و کشورهای چین و هند نیز به ترتیب با ۲۵ و ۲۴ مدال در مکان های دوم و سوم قرار گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار