اردوی نوروزی تیم فوتبال استقلال تهران براي ديدار با تيم هاماربي سويد به تعويق افتاد .

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود تیم فوتبال استقلال تهران سوم فروردین 1395 برای انجام دیدار دوستانه با تيم هاماربي سوئد عازم این کشور شده و پس از برگزاری این بازی در تاریخ پنجم فروردین،در هشتمین روز نوروز به کشورمان بازگردد. حتی اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال برای گرفتن روادید اقدام کرده بودند و مشكل ممنوع الخروجي برهاني و عمران زاده نيز حل شده بود و انها براي همراهي تيم مشكلي نداشتيد اما با توجه به این که حضور چند بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی و آسیب دیدگی چند بازیکن دیگر بوجود امد به همين. دليل زمان برگزاری این دیدار دوستانه تغییر یافته و در حال حاضر لغو شده و آبی پوشان خرداد ماه بعد از جام حذفی راهی سوئد می شوند.

بهرام افشارزاده مدير عامل باشگاه استقلال در خصوص تعویق این بازی گفت:با توجه به آسیب دیدگی چند بازیکن و شرایطی که تیم استقلال با آن مواجه شده است، در رایزنی هايي كه با مسئولان برگزاری این بازی دوستانه داشتيم در نهايت، تاریخ دیدار دوستانه با هاماربی را به تعویق انداختيم تا دست کادرفنی برای استفاده از تمام بازیکنان برای این دیدار دوستانه خوب باز باشد و آن ها مشکلی در سفر به سوئد نداشته باشند.

وی ادامه داد: نظر سرمربی تیم برای ما قابل احترام است و از همین رو تصمیم گرفتیم این بازی را به تعویق اندازیم تا کادر فنی با دست پر راهی سوئد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار