اغلب کارهای آن رهبران است که سینه به سینه گشته و امروزه در کتاب‌ها تاریخ ما بیان شده‌است. اما بعضی موارد هم هستند که در کتاب‌های تاریخ نیامده‌اند که اکنون در مورد آن‌ها می‌خوانیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،از گذشته‌های دور رهبران مختلف با افکار و خلق و خوی مختلف بر مردم حکومت کرده‌اند.

در زمان‌ها مختلف رهبران مختلفی با رفتار مختلف گاه ظالم گاه مهربان و گاهی هم عجیب بر مردم حکوکت کرده‌اند. اغلب کارهای آن رهبران است که سینه به سینه گشته و امروزه در کتاب‌ها تاریخ ما بیان شده‌است. اما بعضی موارد هم هستند که در کتاب‌های تاریخ نیامده‌اند که اکنون در مورد آن‌ها می‌خوانیم.

1.    فرماندار رنگارنگ: اندرو جکسون به دلایل خوبی به چوب گردو پیر شهرت داشت. او از چندین دودل و ترور جان سالم به در برده بود. ولی در نهایت در سن 78 سالی جان سپرد. او تنها سخت جان نبود بلکه دایره لغات وسیعی هم داشت.

حقایق عجیب درباره فرمانروایان تاریخ+تصاویر

2.    ننگ ریاضی: چارلز دی‌بی کینگ رئیس جمهور آفریقا در سال‌های 1920 تا 1930 بود که در حالی انتخاب شد که 600 هزار رای آورد اما آمار شرکت کنندگان تنها 15 هزار نفر بود.

حقایق عجیب درباره فرمانروایان تاریخ+تصاویر

3.    کنت دخترگونه: ادوارد هاید که فرماندار نیویورک و نیوجرسی بود در سال 1708 به خاطر رفتار عجیبش به انگلیس فرا خوانده شد چرا که در ملاء عام لباس دخترانه می‌پوشید و می‌خواست ملکه شود.

حقایق عجیب درباره فرمانروایان تاریخ+تصاویر

4.    مشکل واشنگتن: در تاریخ آمریکا ازجرج واشنگتن به عنوان پدر آمریکا یاد می‌شود. جرج واشنگتن از تمام شایعه‌هایی که در مورد فرزند نامشروع او و یا معشوقه‌اش بیان شده، تبرئه شده‌است.

حقایق عجیب درباره فرمانروایان تاریخ+تصاویر

5.    فرانکلین بد بو: یکی دیگر از افرادی که در تاریخ به آن پرداخته شده، بنجامین فرانکلین است. یکی از علایق او کشتن بوقلمون با برق و پخت آن برای مهمان‌ها بود. البته او در مهمانی‌ها به شدت الکل می‌نوشید.

حقایق عجیب درباره فرمانروایان تاریخ+تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
آمریکایی ها خودشون به واشنگتون همچین دید خوبی ندارند
آخرین اخبار