دوره 2 روزه رقابت ایده ها در نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری مشهد پایان یافت.

رقابت ایده ها در نخستین جشنواره ایده پروری گردشگری مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، مسئول برگزاری جشنواره گردشگری دیدار گفت: امروز دوره 2 روزه رقابت جشنواره ایده پروری مشهد با حضور 27 گروه راه یافته به مرحله رقابت برگزار شد.

فرهاد باقرنیا افزود: بخش رقابت جشنواره با عنوان "دیدار" و با شعار "گردشگری ایده‌آل در آرمان شهر رضوی" با حضور بیش از 80 شرکت کننده در قالب تیم های 2 تا 5 نفره در محل پارک کوهسنگی مشهد انجام شد.

وی با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان در این رقابت تصریح کرد: در مجموع حدود 400 گروه در سایت جشنواره ثبت‌نام کردند که با رأی هیئت داوران 27 گروه به مرحله رقابت راه یافته و پس از انجام مرحله نهایی گروه های برتر که بهترین ایده ها را طراحی و ارایه می دهند معرفی خواهند شد.

باقرنیا در رابطه با حمایت های صورت گرفته از گردشگری مذهبی ویژه شهر مقدس مشهد بیان کرد: در زمان برگزاری این جشنواره از بخش‌های مختلف صنعت گردشگری به منظور مذاکره و سرمایه‌گذاری دعوت به عمل آمده است و علاوه بر اهدای جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون تومان به هر کدام از تیم های برتر، حمایت قانونی و مالی لازم برای ثبت ایده و اجرایی شدن صورت خواهد گرفت.

این استاد علوم جهانگردی افزود: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری مشهد در هفته آینده و پس از اعلام رأی نهایی کمیته داوران برگزار می‌شود و ان شاالله سال آینده نیز دومین دوره این جشنواره به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.