کرمان؛

برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت :با برهم زنندگان نظم عمومی و افرادی که در چهارشنبه اخر سال از مواد محترقه استفاده کنند برخورد جدی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار بنی اسد در نشست خبری با بیان این مطلب افزود: خودروهایی که در چهارشنبه اخر سال توقیف شوند و افرادی که مخل آسایش شهروندان هستند بر اساس حکم قضایی تا پایان تعظیلات نوروزی در بازداشت خواهند ماند و پلیس از همه توان خود استفاده خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از اغاز طرح ترافیک نوروزی از 25 اسفند تا 14 فروردین خبر داد و گفت: در این طرح 1600 نیرو و 660 دستگاه خودور بکار گرفته میشود.

اقای بنی اسد گفت: امسال نسبت به پارسال در حوزه مبارزه با سرقت افزایش 15 درصدی کشفیات و کاهش 6 درصدی وقوع را داشته ایم همچنین در حوزه پلیس فتا تشکیل پرونده ها 18 درصد رشد داشته و کشفیات پرونده ها نیز 124 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در حوزه تصادفات داخل شهری 9 درصد کاهش تلفات داشته ایم اما در حوزه تصادفات جاده ای با 13 درصد رشد روبرو بوده ایم.

بنی اسد خاطرنشان کرد: امسال همچنین 83 تن مواد مخدر کشف و 9 باند قاچاق منهدم شده و 11 نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیده اند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نظم ، عمومی ، چهارشنبه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار