نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت :مجلس و دولت باید به فکر چاره اندیشی برای اشتغال جوانان باشند؛ دغدغه اصلی مردم اشتغال جوانان شان است و زندگی آنها متاثر از این موضوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت که به عنوان سخنران ایام فاطمیه به بخش چترود کرمان دعوت شده است؛ با همراهی دکتر پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از کارگاه ساخت گنبد حرم امام حسین (علیه السلام) در کرمان بازدید کرد.

در این بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن قدردانی از عوامل ساخت گنبد حرم حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) در کرمان با اشاره به اینکه اخلاص نیروهای ایرانی در کشور عراق برای بازسازی عتبات عالیات، نگاه عراقی ها را عوض کرده است، گفت: تبلیغات سوئی علیه ستاد بازسازی و نیروهای آن در عراق به راه انداخته بودند که خوشبختانه با اخلاص بچه های ایرانی این نگاه تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه نقش حضرت آیت الله سیستانی در تغییر این نگاه بسیار حائز اهمیت است، افزود: نماینده ایشان نظارت کامل بر فعالیت ستاد دارد و به لطف خدا و توجه اهل بیت (علیهم السلام) توفیق ساخت گنبد نصیب کرمانی ها شد.

حجت الاسلام قاضی عسکر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوعات اقتصادی مطرح در کشور از جمله لایحه بودجه 95 و اینکه مجلس و دولت باید به فکر چاره اندیشی برای اشتغال جوانان باشند؛ تصریح کرد: دغدغه اصلی مردم اشتغال جوانان شان است و زندگی آنها متاثر از این موضوع است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در خصوص ارائه لایحه بودجه به مجلس به صورت کلی، افزود: این یک اقدام جدید است و باید بودجه با برنامه ریزی دقیق ارائه شود؛ دولت ها که همیشه نیستند و از آنجا که تغییر می کنند نباید قوانینی مصوب شود که به ضرر نظام مقدس اسلامی باشد.

در ادامه پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز با تبیین مسائل اقتصادی کشور با اشاره به اینکه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی مدنظر کمیسیون تلفیق بودجه است، گفت: دولت تعدادی احکام به مجلس آورده است و دلیل عدم تصویب بودجه هم همین است.

وی با بیان اینکه ارائه این نوع لایحه بودجه به مجلس نوعی بدعت در تصمیمات کشوری است، افزود: لایحه بودجه باید به صورت ریز با برنامه ریزی کامل و دقیق به مجلس ارائه شود ضمن اینکه عدم مغایرت با سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بسیار مورد تاکید است.

در این بازدید امیری، نماینده ستاد عتبات و عالیات استان کرمان از نحوه ساخت گنبد حضرت امام حسین (علیه السلام) در کرمان و همچنین 4 ستون حرم گزارشی را ارائه داد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار