امام جمعه دهدشت پایداری خانوادهش هدا در حفظ ارزش‌های نظام اسلامی را همیشگی دانست و گفت: این قشر می‌توانند در خنثی نمودن نقشه‌هیا دشمن اثرگذار باشند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در دیدار پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان که در دفتر امام جمعه برگزار شده بود اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام با تهاجم گسترده فرهنگی نسل جوان را تهدید می‌کنند.
 
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران کسانی هستند که می‌توانند در خنثی نمودن توطئه‌های دشمن نقش داشته باشند.
 
حسینی با بیان این‌که خانواده شهدا فرزندان خود را برای احیای ارزش‌های دینی و تداوم انقلاب اهدا کردند افزود: خانواده شهدا و ایثارگران امروز هم دشمنان را نا امید نقشه‌های آنان برای ضربه زدن به انقلاب را خنثی می‌کنند.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به اجرای رزمایش موشکی ایران افزود: این رزمایش عظمت و اقتدار نظامی کشورمان را به رخ جهانیان کشاند.
 
حسینی با بیان این‌که رزمایش موشکی سپاه لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت گفت: ایران سالامی به عنوان کشور توانمند مطرح است و با حضور بسیج و سپاه به این انقلاب آسیبی نمی‌رسد.
 
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: عده‌ای تلاش می‌کنند در ارکان تصمیم‌گیری کشور نفوذ کنند اما خانواده شهدا نشان می‌دهند به راحتی از خون فرزندان خود نخواهند گذشت و در مقابل این نفوذ ایستادگی می‌کنند.
 
حسینی افزود: جامعه ایثارگران باید در عرصه فرهنگ پیشتاز باشند.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.